De volgende betaalmethoden worden geaccepteerd: ApplePay, Sofort Überweisung, PayPal, GiroPay, creditcard (Visa, Mastercard, Amex), SEPA, iDEAL, Bancontact, EPS, KBC/CBC, Belfius.
Als je hulp nodig hebt of vragen hebt over parkeren, maak dan gewoon een ticket aan, bel ons of stuur ons een e-mail en ons supportteam zal je vraag meteen behandelen.
Ons supportteam staat van maandag tot en met zondag 24 uur per dag voor je klaar.
Maak direct een ticket aan voor je verzoek en we zullen je vraag direct behandelen.
Alle veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden vind je hier.
U kunt uw boeking kosteloos annuleren tot 24 uur voor aanvang van uw reis. De annulering moet schriftelijk per e-mail of brief worden doorgegeven aan drive&park Booking GmbH.
De volgende betaalmethoden worden geaccepteerd: ApplePay, Sofort Überweisung, PayPal, GiroPay, creditcard (Visa, Mastercard, Amex), SEPA, iDEAL, Bancontact, EPS, KBC/CBC, Belfius.
Ja, u kunt uw boekingsgegevens wijzigen. Neem telefonisch contact met ons op of via email.
Je kunt ook gebruikmaken van je persoonlijke klantenruimte, die je per e-mail hebt ontvangen bij je boekingsbevestiging.
Omboekingen moeten schriftelijk worden doorgegeven via email . Deze kennisgeving moet ten minste 12 uur voor aankomst of vertrek worden gedaan. Er wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor wijzigingen die niet zijn doorgegeven en er kunnen langere wachttijden voor de pendeldienst worden verwacht.
De aangegeven boekingsprijs is inclusief je parkeerplaats voor de betreffende periode, de gratis pendeldienst en de wettelijke btw. Er zijn geen verdere kosten.
Om een factuur voor je boeking te ontvangen, log je in op je persoonlijke klantenaccount.
Je hoeft de boekingsbevestiging niet uit te printen. Aangezien je een boekingsbevestiging per e-mail ontvangt, is het voldoende om deze aan de chauffeur te laten zien. We kunnen ook alle belangrijke gegevens van je boeking scannen met behulp van de QR-code.
Het kan tot 10 minuten duren voordat je een boekingsbevestiging ontvangt. Controleer voorlopig uw spam-map. Als u de bevestigingsmail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op Wij zijn u graag van dienst.
Het is belangrijk om ons dit te laten weten zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen.
Je kunt dit ook aanpassen in je persoonlijke klantenaccount.
Een extra betaling kan nodig zijn na een vertraging (8 uur of meer).
Houd er rekening mee dat als je na middernacht vertraagd bent, d.w.z. na 00:00 uur, er een extra vergoeding (varieert per locatie) moet worden betaald.
Als je met kinderen reist, zijn er voldoende kinderzitjes beschikbaar. Geef het aantal aan tijdens het boekingsproces.
Het telefoonnummer van de pendelbus staat op je boekingsbevestiging.
Raadpleeg de respectieve locatie-informatie voor de gespecificeerde transfertijd.
De transfer is inbegrepen voor maximaal 4 personen. Als je met meer dan 4 personen reist, vragen we je om je medereizigers van tevoren af te zetten bij de luchthaventerminal.
Op sommige locaties rijdt de pendelbus elke 30 minuten tussen de luchthaventerminal en onze parkeerplaats of is er een vaste dienstregeling, controleer de betreffende locatie-informatie.
Je moet ten minste 2,5 uur voor vertrektijd op de parkeerplaats zijn. Vanwege de huidige situatie is het raadzaam om 3-4 uur voor vertrektijd op de parkeerplaats te zijn, omdat er vertragingen kunnen optreden bij de verwerking op de luchthaven.
Je vindt het adres van de parkeerplaats in je boekingsbevestiging.
Nee, je kunt een vrije parkeerplaats kiezen.
Neem contact op met onze servicemedewerkers in geval van een claim.
Bij ons hoef je nooit je sleutel in te leveren.